Atesa l’alerta sanitària en què ens trobem, El Tempir ha decidit engegar una campanya per a animar la gent a la compra de llibres i al consum de música amb motiu de la celebració de Sant Jordi. Llibres i música són dos dels elements culturals que ens enriqueixen i ens ajuden a suportar i dur millor la situació de confinament que vivim.

Sota el lema “Per Sant Jordi, desconfinem la cultura”, El Tempir ha volgut incentivar l’adquisició de llibres i música entre la societat valenciana justament ara que els treballadors del món de la cultura passen per una situació difícil. En definitiva, es tracta de donar suport a escriptors, músics, il·lustradors, editorials, llibreries… que es dediquen a la dignificació i a l’ús del valencià en les seues activitats artístiques i intel·lectuals.

Així, s’ha programat la campanya al voltant de dues imatges i de tres vídeos promocionals amb què han col·laborat tres persones referents del món cultural i audiovisual valencià: el professor de la Universitat i escriptor Joan Borja, la periodista i locutora de ràdio Amàlia Garrigós i el cantautor Pau Alabajos. Tot el material promocional i audiovisual s’ha difós a través de les diferents xarxes socials d’El Tempir: Facebook, Twitter i Instagram.


Imprimir