El divendres 27 de març es durà a terme una ruta teatralitzada a Elx inspirada en la novel·la Negrín no cremava esglésies i en els fets històrics del 20 de febrer de 1936 (dia que cremaren les principals esglésies del municipi). L’activitat, gratuïta i amb places limitades, estarà guiada per l’autor de la novel·la, J.A. Quesada Coves, i patrocinada per El Tempir amb la col·laboració de Bromera.
Recordar, preservar, analitzar i difondre la memòria i la història hauria de ser un pilar fonamental de les nostres actuacions com a poble, siga història local, siga història nacional del País Valencià. Ací teniu una activitat que hi contribueix. No vos la perdeu!
Com s’hi pot assistir?
Per a reservar plaça, cal omplir el formulari d’inscripció. La ruta té una durada de 90 minuts i eixirà des de la plaça de la Constitució d’Elx a les 19:00 h